Monday 1 June 2020

珍惜中午的光線

啱啱個禮拜六,我30歲。雖然瘟疫流行,但慶幸各方好友仍然願意賞面,同我喺倫敦唔同嘅地方流水式咁野餐咗三次,真係感激不盡。

之前好似有一排興過喺Facebook寫生日感言,但我就咁多年都無寫過。唔係覺得無謂,而係因為懶:打開電腦入面嘅筆記,好似每隔一兩年嘅生日就會想寫感言,但全部最後都半途而廢。例如25歲嗰年,只係打咗標題「5x5」;冇記錯嘅話,係某位同事講笑,話25係重要嘅年份,因為在下一個平方數就要等到36喎。然後,27歲嗰年嘅標題係「霎眼廿七歲」(時日無多,但過日辰即係慢性自殺),仲配埋圖,又寫咗二百幾粒字,但最後又係無疾而終。舊年只係打咗一句,「霎眼廿九歲都啱音」,er……好彩冇加多粒人生污點。點都好,機會過咗就係過咗,以後都冇得再套用陀飛輪㗎喇。

有朋友喺WhatsApp度提到三十而立。我諗,孔子嗰陣時計虛齡,怕且舊年已經「立」咗。不過「立」係點解呢?朱子嘅註解,係「有以自立,則守之固而無所事志矣」,似乎即係對世界嘅睇法變得完整,有以自立,就唔需要再念念於所志咁解。如果係咁,好似有啲合理,但又有啲驚:越係睇落完整嘅嘢,就越難攝啲新嘅嘢入去。希望以後仲可以與時並進啦。

唔經唔覺,已經搬咗嚟英國十年有多。起初諗住可能只係暫時,點知就好似長沙灣個臨時家禽市場咁,臨吓臨吓,就臨時咗好多年。又有啲本應係長久不變嘅嘢,驟眼間就消失。

呢幾年不時覺得住厭咗倫敦,想搬去第二度住吓。無論係英文報紙定中文媒體,Twitter定係Facebook,都睇到覺得冇乜新意。尤其是係啲評論文章:有時睇到標題,已經大約知內容係點,呢一派會用咩切入點,有啲咩盲點咁。但世界雖然咁大,試問我又可以去邊?我又唔熟中英文以外嘅語言──雖然冇話唔可以學嘅,但要去到能夠睇佢哋嘅報紙,觀察佢哋嘅網民互動,應該都要啲時間同心機咁囉。

之前有居家令嘅時候,好多時出入都會租單車踩。今年收到個頭盔做禮物,對於周不時瞻前顧後,「又要威,又要戴頭盔」嘅在下,都真係幾啱。

生日有咩願望?其實過往一年咁嘅情況,叫人快樂都好似唔知想點咁。希望明年今日,可以喺重光嘅香港見到大家啦。希望在明天吖嘛。

左起順時針:City Hall, Regent's Park, Queen Elizabeth Olympic Park
臉書連結

1 comment:

  1. 憶江南

    年三十,同外食流觴。霎眼陀飛輪已過,長居英國別輕狂。期待有重光。

    ReplyDelete