Saturday 8 February 2020

聽陳輝陽嘅女聲合唱嘅時候 諗到嘅嘢

一、

聽緊《明日有明天》嘅時候,無啦啦諗起有朋友話,佢已經唔記得六月之前嘅世界係點。

多得現代科技,我可以答佢,我哋五月尾仲講緊係喺沙田嘅大英博物館藏品特展

 // 流過多少眼淚也不必沮喪 至少也比黑雨浩瀚
    玫瑰得到眼淚才特別茁壯 在絕嶺中怎可以不盛放
    全靠試過絕望才珍惜開朗 每天都享樂便忘記了快樂 //

二、

近月發現林夕《人來人往》一句歌詞原來有兩個解法:

    (a) 「(說你男友有事忙)是借口」:個借口係女主角嘅
    (b) 「說(你男友有事忙是借口)」:個借口係女主角時任男友嘅

三、

黃偉文曾經寫過,《日與夜》入面「最好全部記憶收起,總會淡忘你的臉」一句,係陳輝陽嘅「神來之(敗)筆」。 

陳生對文字嘅熱誠、多才多藝嘅風格,似乎亦都延續到佢嘅女聲合唱裏面:《人來人往》有「剛升職的你舉杯到凌晨還未足夠」[本來係「還未夠」]就冇乜所謂啦,只係多咗個字。至於《火鳥》嘅「我不變 / 怎改變一個人」改咗做「我不知 / 怎改變一個人」,都未必唔好㗎。正如王小波可能會話,太過着緊改變自己,就改變唔到他人,更加唔能夠改變世界啦。

四、 

粵文仲係寫得生硬,希望大家多多包涵。不過諗起朱自清當年寫白話文嘅勇氣,我諗可以原諒自己....掛?

五、 

其實明知cap圖上載,Facebook就會當係原創內容,就會多啲人睇到。至於想連結嘅嘢,大可以喺文字部分出。但諗諗吓,又覺得有啲多此一舉。

臉書連結

=========

陳輝陽x女聲合唱 明日有明天

陳輝陽x女聲合唱 人來人往

陳輝陽x女聲合唱 火鳥

No comments:

Post a Comment